Men hallå!

Haha sambon vimsade till dagarna, så det e på LÖRDAG vi ska på fest! Han e en sån virrpanna ibland, även om han själv aldrig skulle erkänna det!

Idag har jag tvättat och så e köket äntligen klart *puh*

Ställde en blomma på fönsterbrädet som slingrar sig uppåt, jag gjorde en slingerställning av ormhassel åt den.



Vad har ni gjort idag då? Något spännande kanske!

Nee nu ska jag betapeta lite, både storasyster och jag är två stora Betapet nördar! Som alfabet fast på nätet, för er som inte vet!

Ha det bra så länge!

Kram



Kommentarer
Postat av: Tina

Lördag låter bra då hinner jag fixa en pinup-make på bloggen. Har faktiskt planerat att göra den imorn, känner mig riktigt peppad faktiskt hahaha.

alltid bra att få förslag på sminkningar. :0)

2008-10-08 @ 20:48:55
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Caroline

Svar: Nej det har jag nog inga planer på faktiskt :P Jag vet inte vad jag vill göra, jag vet inte om jag ska utbilda mig till en massa saker först och sen variera jobben :)

2008-10-08 @ 20:58:23
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/
Postat av: mum

Vad fiffig du e, jättebra idé att göra spalje av ormhassel till hoyan!! Du kan la ta med dig några kvistar till mig med vid tillfälle!!! pussss

2008-10-09 @ 10:13:09
Postat av: Lillasyster

Jajjemen det gör jag mami :D Måste fått fiffigheten från dig ;) Puss!

2008-10-09 @ 10:25:06

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0