Metro

Älskar insändarsidan i Metro! För några dar sen var det en insändare som skrev om hysterin att sminka sig och om att ändra sig för andra...nåt sånt. Kommer inte ihåg, men en mening minns jag; Varför bleka tänderna när dom kan vara naturligt gula?!"
Haha! Tvärskönt!

Idag var det en insändare som gnällde om ungdomar som borde lära sig hyfs. Insändaren var inte ens 30. Hm...
E detta så farligt? Okej, jag kan tycka att en skolklass 12 åringar som gapar (- som om dom hade hörselproblem ) e jobbiga.
Oj, har dom smutsiga skor på sätena?! Spelar hög musik så att andra tvingas höra?

Har aldrig fattat när folk gnäller om mobiler på kollektiva transportmedel...va...dom pratar som alla gör! Jag pratar också på mobilen när jag åker kollektivt. Vad e problemet?
Älskar att ( tjuv ) lyssna på folks konversationer!!

Har man inget annat att klaga på, så kan man alltid klaga på " dagens ungdom "... Gäller i alla tider.


Kommentarer
Postat av: Tina

Hmmm ja det där med mobilpratandet i kollektivtrafiken har jag aldrig förstått. Ska man då inte heller få prata med varandra om man åker tillsammans med någon???

2008-10-17 @ 21:14:14
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: mum

jag gillar också insändare i alla tidningar!

2008-10-18 @ 07:25:40

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0