Nöjd!

Min laptop dog imorse! Som ett mirakel lyckades jag återuppliva den, men jag märker att den inte har lång tid kvar...Man känner sig lite lost utan den. Precis som med tv:n. En period var jag utan tv och utan telefon, och det var tufft kan jag lova!
Hur sjutton klarade sig folk förr?! Finns ju både för och nackdelar med allt förstås.

Ska träna senare, har inte gjort det på ett tag. E riktigt nöjd med min kropp igen! Det tog ungefär ett år att få bort mina medicinkilon! Åt antidepressia för ett år sedan och gick upp några kilon, och att gå upp i vikt e inte problemet, men att gå upp medicinkilon e inte kul. Med det menar jag att man blir svullen. Det sätter sig inte jämnt.

Klart min kropp e sladdrig och allt börjar hänga, e trots allt 35 år, men den e jäkligt schysst ändå, haha!! Hade jag haft mer självdisciplin och tränat mer så hade den vart bättre, men jag e visst en aning lat till naturen...
Min kropp funkar som den ska, så jag e nöjd!



See ya!

Storasyster

Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Men 35 är ju ingenting, ha ha! Skönt att du har blivit av med kilona iaf.

2008-10-02 @ 14:17:49
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0