Sugen!

Jag e sugen på nåt. På vad? Salt, sött, surt? Vet inte själv ens...jo, apelsiner! Men jag har inga hemma. Det närmaste jag kan komma e cocktailtomater, haha. Jävla skit att klockan e så mycket, orkar inte ta bussen till affären bara för ett apelsinsug.
Det ska bli riktigt kul att se hur  katten "farbror Ludde" kommer överens med mina bäbiskatter. Ska bli riktigt kul att vara hos sis också, det var som sagt ett tag sen!

Nu ska jag se om det finns NÅGOT att snaska på här hemma. Ännu en gång undrar jag varför jag aldrig har nån mat hemma?!!


Mmm! Nästan så att jag slickar på datorskärmen! GE MIG NU!!!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Muuums....apelsin! Usch vet du jag åt en bulle nu med.....uuuurk :(

2008-10-16 @ 21:24:16
Postat av: storasyster

Fick du det? ;)

2008-10-16 @ 22:14:41
Postat av: Lillasyster

Neeeej :(

2008-10-16 @ 22:31:55

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0