Tisdag!

Hallå! Igår var jag hos storasyster och hälsade på, mys :D



(MYSIGT)


Äntligen är målningen i hallen klar, det kommer bli jättesnyggt när allt är klart! Ska bara köpa en ny hall lampa och snygga galgar så har vi allt! Sambon har lånat ut våran kamera till hans mamma :O Så tyvärr blir det inga bilder från mig på ett tag. Men, men lovar att fota hallen när allt är klart! Vi har gjort både jackhängare och skohyllor helt själv :D

Nu ska jag göra mig iordning, sen för uppföljning på arbetsförmedlingen, sen till biblioteket, ska låna lite hundböcker.

Annars blir det bara små pyssel hemma idag :)

Hörs sen!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Daniel

ååh vilket mys med syrran! ;)

Då var man tillbaka från färjan, allt bra med er? Tack för kramen

2008-10-28 @ 15:18:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: storasyster

=ysigt ja! =assa god =at också!propp=ätt var jag sen! puss

2008-10-28 @ 20:57:31

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0