Tjillevipp

Idag vaknade jag vid nio, men låg och drog mig i sängen med boken "Den hemlige kocken", den är jätteintressant och skriven på ett vis som inte tråkar ut en, som många andra faktaböcker kan göra! Bokens författare Mats-Eric Nilsson, beskriver våran matkultur, innehållandes alla konstgjorda tillsatser, E-nummer.



Igår var en riktig slapp bakis söndag, det blev rätt festligt iaf. och jag kostade på mig och sambon...hmm....några drinkar! Han åkte hem tidigare, jag stannade kvar ngn timma till innan jag stapplade till en taxi med värkande fötter, jag e inte van vid högklackat längre! Maten var rätt god, det lilla jag åt, var mer upptagen med att tjyvröka och mingla haha!

Här kommer en bild på mig innan vi gick, haha ser ut som en liten korv, såg bättre ut i verkligheten, men det bjuder jag på ;)




Och min älskling överraskade alla och MIG, med att han hade rakat av sig håret, han har alltid haft långt hår :O Så under den här bandanan e han skallig haha, får ta en ny bild när han kommer hem :)



Nu ska jag plocka iordning och sen baka bondbröd, ett annat recept jag fick av äldsta storasyster!


Puss!






Kommentarer
Postat av: Daniel

Ni e så tjusiga så. Överlevt baksmälla?

2008-10-13 @ 13:27:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: storasyster

Vad ung du ser ut på den bilden skruttis! Eller ja, yngre.Söööt!

2008-10-13 @ 13:40:50
URL: http://http:/
Postat av: Lillasyster

Haha tack, yngre än annars? va fasen skulle jag va fem då eller? :D Haha jätte missnöjd med bilden, men jag hade ju lovat att visa outfiten så! Puss på dig :)

2008-10-13 @ 13:50:42
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Svar

Vad gullig du är! : ) Kul att jag får någon att le!



Och vad söt du är på bilden.

2008-10-13 @ 18:03:38
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: megasyster

Du ser jättegullig ut på bilden!

2008-10-13 @ 18:33:18
Postat av: Lillasyster

Tack megasyster :) Hälsa hela högen!

2008-10-13 @ 19:05:52

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0