Tortillakatt

Katterna fiser lite här å där och nu...pjuhuuu...jag å sis och grabbarna var på promenad...e förvånad hur bra dom sköter sig! Roligast var när vi gick å rökte i köket-ja å syrran...Efteråt ser vi Zingo ligga i  handfatet...och Cezar i Tortillapåsen! Hahah!
Lovar, detta ska inte bli en kattblogg, men just nu gör dom mig så glad!!






Cool i Nalles hatt! Nalle e min gamla nallebjörn som saknar öron. Kanske drog jag av dom? Han fick nya öron på en mössa jag sydde.
Nalle e ett gosedjur...han behöver inte sin mössa och delar gärna med sig till andra. Nalle e på skoj. Nalles matte e lite galen, men det e bara roligt att vara lite galen,eller hur Hahah!



Storasyster


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Tack för en trevlig kväll :D



Bebbarna e så söta, saknar dom redan :(



Men vi syns ju en sväng imon! Bilderna e ju så roliga :D



Sov gott sen! Puss!

2008-10-01 @ 23:28:56

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0