Trassel

Jo, jag fick 2 bokhyllor att knöka in i min etta. Det blev som ett litet sovrum! Saken e att jag har skitsvårt att slänga saker! Jag tror att jag kommer ha användning för allt senare! Ehh...kanske inte.
Vi går bakåt i tiden...jag var typ...hm, jag gick i 6:an. Vi var på en annan skolas disco. Där var han! Kenny! Vi dansade tryckare och han bjöd på Hubba-Bubba. Sen var vi ihop! En vecka eller så. Tuggummipappret sparade jag säkert i 10 år. 
 
Så slänga saker e inte min grej...Måste rensa en byrå-och tjotta ner den i källaren, men allt e ihoptrasslat!  T.ex mina åh så dyrbara smycken! Vill du hjälpa mig?!


Nya hyllor


Trassel


Kommentarer
Postat av: mum

vad fiiint det blev då!!! pussss

2008-10-23 @ 18:18:42
Postat av: Lillasyster

Mysigt krypin :D Puss!

2008-10-23 @ 18:38:28
Postat av: storasyster

A, det blev riktigt mysigt!

2008-10-24 @ 08:52:49

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0