Upptagen!

Hallå!

Sitter och slänger i mig en Dröm youghurt, jordgubbscheesecake! Föredrar nog vanilj, för övrigt e det ju den gamla hederliga delikatess youghurten.



När storasyster passade mig när jag va liten, gick vi till affären, köpte varsin delikatessyoughurt och lunchade på det och stuvade makaroner med tomat, framför tv:n medan vi kollade på Glamour!

Haha skumt att man kommer ihåg såna saker!

Va på intervju idag, det såg väl positivt ut, men tjänsten e på mkt mindre timmar än jag hade hoppats på, men hey bättre än inget! Får jobba mig uppåt hehe, eller se det som en fot in på ngt annat!

Annars så har jag inte hunnit med så mkt mer! Än att "prata" viktiga saker med en annan bloggare, tänk va skilda åsikter man kan ha! Jag står upp för de svaga och ser gott i alla! Kalla mig naiv, jag ser mig som öppensinnad :)

Btw, ni som bemödar er med att svara, skadar det att läsa igenom vad man skriver eller att vi faktiskt e två som skriver? undrar bara?

Puss!


Kommentarer
Postat av: storasyster

Du e inte naiv, du har ett stort hjärta!

2008-10-15 @ 14:52:45
Postat av: lillasyster

åååh tack, detsamma! ;D Gulle dig! Puss!

2008-10-15 @ 15:02:31

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0