SLÄNG!

Har en nassa saker att röja och gå igenon. Jag e ju en sån son sparar på ALLT! 
På senare år har jag dock lessnat på det, kan nå riktigt dåligt över allt krins-krans jag sparat på nig. Hela lägenheten känns plottrig.
Lillasyster e gryn på att hjälpa till! Säger jag; Den här kanske jag behöver sen, så skriker hon SLÄNG! Jag slänger! On det nu inte e väldigt viktigt!
Gick igenon ganla recept. Förr fanns inte internet, då sparade jag från nannas ganla allers och henjournalen. Don hade jag kvar i en pärn.
1: Jag lagar sällan nat! 2: On jag ska laga nat, så konner jag inte göra det efter recept!
Orden ekade i skallen, SLÄNG! Och jag slängde. Ahh!! Skön känsla!


Kanske inte...


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Haha, duktig kicka :D Visst e det skönt! Jag gav väskorna en omgång, kke bäst att se över skorna med snart! Puss!

2008-10-29 @ 23:41:59
Postat av: mum

Det e så frigörande att feng-shuja!!! Släng det gamla så får du in nytt!!! Det funkar garanterat!!!! pussss

2008-10-30 @ 11:27:16

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0