Lugn helg!

Har haft en riktigt trevlig myshelg med mamma och katterna! Först var vi hos henne, lillasyrran + sambo hälsade på en sväng med. Var på en minipromenad, och längsta familjemedlemmen fick agera utsiktspost :)


På lördan åkte mum med hem till mig, och vi åkte till Lidl eftersom ingen av oss vart där innan. Vilken bluff! Vadå billigt? Ja, kanske e det billigt för överklassen ( som i reklamen ) men inte annars.
I affären var det förresten en kille som tittade lite extra på mig...han hamnade dessutom bakom oss i kön, och jag kände riktigt hur han tittade...Hm.
Så iallafall, vi gick vidare till Netto istället för där vet man att det e billig mat! Kikade runt lite, och så plötsligt var den där killen också på Netto. Det började kännas lite creepy.
Han gick i närheten av oss hela tiden,  med en tom matkorg och försökte möta min blick.
Vid ett tillfälle var mamma vid en hylla och jag vid en annan, och plötsligt stod han bredvid mig och sa med en låg röst; " Hej "
Ehh, hej? " Hur e det? " Jodå, det e bra svarade jag.  " Kan vi prata? " sa han och jag svarade tyvärr inte, och skyndade mig till mamma!
Haha, han var inte otrevlig, men det e inte varje dag man blir stalkad...Det var bara så märkligt. Hallå, jag var dessutom med min mamma!
Han kanske hade hört nånstans att man kan träffa kvinnor vart som helst, tex i mataffären?!

Tack för en trevlig helg mutti!


Kommentarer
Postat av: mum

Tack själv för en jättetrevlig helg!!!

p.s. hittade den där gurkan, köpte 2 burkar, mums!!!

2008-10-12 @ 16:35:39
Postat av: storasyster

Mmm, gott!

2008-10-12 @ 17:05:44

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0