Jaha...

Har inte tränat på ett tag, så det kändes lite tufft idag. Fuskade lite på vissa maskiner, och det roliga e ju att det e jag själv som drabbas! Glömmer av att det e för min skull, haha!
Som det oftast e, så var det bara jag där...tränar hos sjukgymnasterna. Tror inte jag vart på ett vanligt gym på 10 år eller nåt! Gillar inte riktigt gym, jag flåsar hellre ifred! Ja, min (halvt) sociala fobi gör inte saken bättre. Fobier, vad fasiken har dom för nytta?! Blir så irriterad...

Littlesister var här en sväng idag igen, alltid lika roligt. Det finns en sak hon gör, som får mig att skratta som en dåre! Hon har en egen dans...en riktig fjantdans. Ska smygfilma henne nångång å lägga ut på bloggen! Muhahahaha!! Å sen får jag nog stryk...



Storasyster

Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0