Zingo e sjuk ...


Zingo e lite off...han äter knappt och leker inte.

 
Usch, hatar detta. Tänk om han dör?! Jag målar...och tydligen målar jag fan på väggen! ( vilket underbart ordspråk )
Jag ska alltid va så dramatisk! Han kommer dö-brorsan kommer dö av saknad-jag kommer dö efter. Hatar att förlora dom jag älskar. Jag å lillan bråkar om det; vem som ska dö först! Mamma tycker att vi e galna som ens diskuterar saken. Såhär e det; jag dör först! Orka sakna liksom. Pappis dog den 30 september, för en massa år sen. Mitt hjärta brast i miljoner bitar. Så, nä...hellre dö först. Vill inte sakna.
Zingo verkar må bättre, thank god!

Storasyster

Nästan klar me tavlan förresten...


Kommentarer
Postat av: mum

Tavlan e grymt bra; fortsätt att skapa!!!!! pussss

2008-10-04 @ 08:54:24
Postat av: Anonym

tack mammi!

2008-10-04 @ 09:01:50
Postat av: megasyster

Jättefin tavla! Du är grym!

2008-10-06 @ 16:34:20
Postat av: megasyster

Hur går det med lille Zingo?

2008-10-06 @ 16:35:13

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0