Utmaning från Fröken Grön!

Fick en utmaning på kommentarerna idag, från en väldigt kreativ och trevlig tjej, Fröken Grön/Jana! Kika in på hennes fina blogg vettja!

www.kirkemandragora.blogg.se/

Utmaningen!

3 saker jag går igång på

• Sambon! haha man kan ju tolka frågan som man vill eller?

• Allt som har med mat, dryck och bakning att göra.

• Musik! Det måste jag ha omkring mig.


3 saker jag inte kan vara utan

• Kaffe

• Djur (min katt Ludde)

• Familjen


3 saker som jag ångrar

• Min vilda ungdom

• Dåliga förhållanden

• Fel val


3 saker som gör mig glad

• När jag hittar fynd, om det så e saker, kläder osv

• När jag gör andra glada

• När jag får tid att läsa, måla, skriva,skapa och avslutar det! Resultat!


3 saker som gör mig arg

• Människor

• När bilister inte stannar vid övergångsställena, haha.

• Orättvisa


3 människor jag beundrar

• Carolina Gynning, cool och tar ingen skit, jäkligt rolig med!

• Alla människor som tar sig genom svårigheter och gör ngt bra av det.

• Ernst Kirschsteiger, mysig, pysslig, lite töntig, men står för det....en riktig glad och go mysgubbe! Kan han bli arg?


3 saker jag skulle vilja göra

• Jobba med ungdomar på behandlingshem

• Skaffa en stor gård med alla sorters djur

• Resa utomlands varje höst/vinter


3 maträtter eller ingredienser jag gillar i köket

• Pasta

• Husmanskost

• Vitlök


3 tv-program jag ser

• Hells kitchen, alla program med Gordon Ramsey egentligen

• Grey´s Anatomy

• Dr Phil


3 saker som jag har med mig i livet

• Vördnad för livet, allt kan försvinna så fort!

• Minnen, bra som dåliga

• Kärlek


3 saker på önskelistan

• En hund, gärna Jack Russel

• Att starta en "egen" familj med fler djur, barn osv!

• Ett jobb som jag vill gå till varje dag, med hygglig lön, så man kan leva lite.


3 bloggar jag inte kan vara utan

• -

• -

• -


3 som jag utmanar

• Natalie (www.natalieb.blogg.se)

• Beleza (www.beleza.blogg.se)

• Sanna 1 och 2 :D (www.sannornas.blogg.se)


Japp det var alles!











Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

tack för utmaningen! håll koll efter utmaningen på vår blogg!

2008-10-07 @ 16:37:38
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Å tack för de fina orden och länken! : )



Roligt att läsa dina svar. Det säger lite om personen som kanske inte hade kommit fram annars.

2008-10-07 @ 16:42:59
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0