Älskar dig!

Jag e fullständigt och fjortis-aktigt kär! Jag har haft många såna förälskelser...Leonard Cohen var en. Trots åldersskillnaden fantiserade jag om att vi skulle bo tillsammans i Kanada nånstans, och han skulle sjunga för mig så fort han vaknade. En annan var Dave Gahan-Depeche Mode. Mmm! John Bon Jovi också så klart! Men nu e jag så kär i Boaz Mauda...Herregud, såna stunder känner jag mitt hjärta! När jag lyssnar på honom, då exploderar mina känslor. Hans musik  får mig att känna samma känsla som när det ösregnar! Jag älskar regn! Inte när det e kallt ute, men annars så. Bara stå under ett riktigt spöfall! Wow. Då e jag JAG!  Ren, öppen, fri...
 


Boaz Mauda

 
Dave Gahan


Storasyster

Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Jag älskar också regn.

2008-09-06 @ 21:29:40
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Ja hans musik e grym, hoppas album kommer snart?!

2008-09-06 @ 22:09:30

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0