Bara lat eller bara måndagar?!

Ska på min 3 h rehab om ett par timmar och sedan träning. Just nu har jag ingen lust...Vaknade tidigt, och vill krypa ner under täcket igen. När jag vet att jag måste iväg nånstans, så kommer jag på hundra andra saker jag behöver göra egentligen...måla klart min tavla, röja undan och ställa ner saker i förrådet, köpa kattsaker etc. Ändå hade jag hela helgen på mig och gjorde ingenting! Jag funkar inte bra när det e kallt och höstigt ute. Dags att testa på Ljusterapin snart...

Fick ett fint sms nu på morgonen; After u wake up, i will kiss ur head, and kiss ur hands and put them on my chest. I do everything to make u happy, u are my treasure!

En vacker dag...Jag längtar! :)

Ha en bra måndag! Kram



zwani.com myspace graphic comments


Storasyster

Kommentarer
Postat av: mum

gud vad gulligt det var! ha en skön dag! pussss

2008-09-15 @ 08:59:49

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0