BRRR!!

Vilket ruggväder! Har precis kommit hem från "jobbet" och haft mina fönster öppna hela dan. Jisses va kallt det e inne nu. Gillar inte sånt här mellanväder, när det bara e grått och ruggigt. Ska kanske sola solarium imon igen - gjorde det igår. Känner mig på bättre humör med lite färg på kinderna.

Jag var beredd att få jobba massor idag, men det kom knappt några gäster, så det blev mest att sitta å snacka med ägaren. Han påminner om en gammal bästis jag hade när jag var 17-18. Vi bodde grannar och hade så himla kul ihop. Men sen glider man isär...
Nåja, jag börjar redan vänja mig att gå dit, hoppas det blir mer att göra. Trist att rulla tummarna bara.

Nu ska jag plocka iordning här lite, och sen rulla in mig i en stor, varm filt! Brrrr.


En sån skulle man ha, Ofelia pläd, 239:- från IKEA

Storasyster


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0