Burp!

Ätit potatisgratäng med sallad och kött, sen sprang jag ner och köpte ostbågar....fyyyy mig! Men det va allt jag åt! Lovar! Okeeeeej då sluta tjata, jag åt två kakor med....okej tre....fan oxå :D

Förresten! Det e ju människor=DU, inne o kikar, varför inte lämna en liten kommentar vettja? *blink, blink*

Jahapp fick simmat, bubblat och bastat idag. Smetade på hårinpackning, gjorde en handduksturban och satte mig i bastun, håret blev sååå lent och fint! Ett litet tips bara!

Annars hände det inte så mkt idag, sjukt omotiverad och seg!

Nu när Idol kört igång (har inte kollat än) så kommer här ett klipp från Amerikatt :D "Stackars" kille och Paula!









Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Svar:

Mja. Jag är låst i mitt målande och skapande för jag vägrade måla under flera år. Jag har för höga krav på mig själv och tycker att det känns jobbigt att min "stil" är helt annorlunda numera än när jag var yngre och ställde ut. Jag är för självkritisk helt enkelt. Men jag övar på att bättra mig.

2008-09-06 @ 23:59:09
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Jag inväntar besked angående jobbet och skall förhoppningsvis få veta inom de närmaste dagarna om jag går vidare i gallringen. Det är på en djuraffär som heter Arken Zoo.



Men du. Publicera din diktbok på vulkan.se!

2008-09-07 @ 01:07:28
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Natalie B

svar: tack! :) jaa jag vet, alltså jag förstår mig inte på dem.

föresten...skriv din msn till mig eller maila den till mig.



och bra tips där med hårinpackning i bastu, skitbra!





kram kusin Natalie

2008-09-07 @ 02:19:16
URL: http://natalieb.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0