Cat stuff

Om jag hade tyckt att det var värt det, så hade mina kissar fått detta kanske...Allt från Swecat


Kattbädd 69:-         Ying-Yang matskål 129:-



Vattenfontän 439:-



Strass halsband m swarovski kristaller 355:-

Mina pengar måste gå till annat, men va coola grejer det finns...Och tack å lov bryr sig inte katten om ytlighet! Allt coola grejer e ju egentligen för ägarens skull. Samma sak med mammor och pappor som lägger ner multum med pengar på att köpa märkesgrejer till sina spädbarn/barn...Hallå, vilket slöseri! Barn växer ur kläderna rätt snabbt.
Men, det e upp till var och en! Mina kissar ska bli bortskämda med kärlek ! Jag har fantasi, jag kan pimpa upp matskålarna - för min skull, haha!

Storasyster

Kommentarer
Postat av: megasyster

Det verkar bättre att köpa saker till dig själv.;) Har du varit inne på bloppisar.se och bloppis.nu???

2008-09-18 @ 15:51:40
Postat av: megasyster

Kanske är lite dyra grejer, men bra idé att sälja vidare kläder man tröttnat på...

2008-09-18 @ 15:55:25
Postat av: storasyster

Ska kolla in sidorna, tack för tipset megasyster.Puss

2008-09-19 @ 06:13:47

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0