Confession

Jag har nåt att bekänna...det e pinsamt, men jag e en scratcher.  Det förstör mina dagar, och jag har gjort så sen jag var liten och vild. Klättrade i träd och hängde i en gren i knävecken, hoppade från soffan och landade på knäna, ( medvetet, för jag skulle se hur långt jag kunde glida ) etc. Totalt orädd! Men, med detta följer skador...småsår. Sen kommer sårskorpan och det e där mitt problem kommer in. Jag kan inte låta bli att pilla! 
När jag får en plita eller finne eller skoskav, så pillar jag, vilket resulterar i en massa sår i ansiktet. Inte konstigt att alla tror att jag e yngre - när jag ser ut som en 14 åring i puberteten :(
Hur lätt e det att sminka över? Inte ett dugg lätt! Såg nåt liknande på Oprah nångång, folk som förstör sig själva...hm.

Varenda dag förbarmar jag mig över detta och känner mig fulast i stan. Avundas alla med fin hy. Vad göra! Det hjälpte inte att klippa mina häxnaglar...ska jag behöva hugga av fingrarna? Suck...Honung skulle tydligen ha en läkande effekt på sår och finnar, men njee, funkade inte.
E det bara jag, eller har ni några dåliga, pinsamma vanor?
I hate this! Make me  feel better plz...

Sad butterfly

Storasyster


Kommentarer
Postat av: Lillsyster

Vem kan motstå en liten skorpa....jag e en klämmare. Klämmer ut plitor på mig och andra som resulterar i infektioner och sår.....uääääk!

2008-09-12 @ 09:44:46

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0