För kort för att illustrera!

Tror inte jag gillar Illustrator...Jag e en sån som vill lära mig saker bums! På egen hand...istället för att läsa om alla funktioner, så vill jag klura ut det själv. Precis som män och IKEA-möbler, haha! Därav alla svordomar. Drömde att det bara var kvinnor som var 1.83 m, som verkligen kunde Illustrator. Jag kom inte långt med mina 1.62 ½...Så jag lägger Illustrator på hyllan ett tag, och går och köper en duk eller pannå istället!
Här ska skapas iallafall! Plus att jag kan hänga det på väggen sen! Vet precis vad jag ska måla. Ni får se när det blir klart!



Kommentarer
Postat av: lillasyster

haha....jag e med sån...men det e bara att försöka igen! :)

2008-09-02 @ 10:29:59
Postat av: Tina

Hmm känner igen mig. Vill kunna allt på en gång utan att "läsa instruktionsboken" haha. ;0)

2008-09-02 @ 11:24:01
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: mum

Adobe hade väl kunnat göra den mer användar- och funktionsvänlig, den är onödigt krånglig med pen- och markeringsverktygen! Då är Flash lättare, och är också vektorgrafik.

2008-09-02 @ 12:28:28
Postat av: storasyster

mamma, prata så man förstår..haha, vektorgrafik? Du får visa mig hur allt funkar i Illustrator så jag slipper läsa...eller lär mig Flash kanske. vad e det?! Hihi.

2008-09-02 @ 15:19:07

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0