Fy...

...vad mkt smuts och bakterier som finns överallt! Visst lite smuts skadar ingen. Fast vissa saker bara kryllar av smuts, som din väska t.ex. Tänk på att göra rent din väska med savetter, speciellt på utsidan. Tänk vart den väskan har varit egentligen, sjukt ohygieniskt!





Anledningen till detta inlägget va att jag fick små knottror på sidan av ansiktet! Vad berodde det på? Jo så klart alla telefoner vi har här hemma! Hem telefon, mobil osv. Dom e rena rama bakteriehärderna. Så jag gjorde rent alla telefoner med alkogel :D Nu kommer jag troligen va fri från knottror om ett par dgr.

Japp det var alles, nu nanna! Jo just det! glöm inte bort att det börjar bli kallt ute! Återfukta, återfukta, återfukta och släng på dig vantarna tidigt!

Köpte själv ett vanilj läppbalsam från Neutrogena idag, goodbye dry lips!



Kommentarer
Postat av: Tina

Ja usch vad basilusker det finns. Tänk bara på datorns tangentbord!! Uuuusch! ;0)

2008-09-24 @ 22:54:53
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Tina

Funderar fasen på att alkogela mitt hem oxå. Är det den man köper på apoteket?

2008-09-24 @ 23:29:48
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Just telefoner är en riktig smittohärd! Bra att du "kom på" det och därmed fann en lösning på ditt problem.



Med risk att verka pretto, ha ha, så kan jag avslöja att jag brukar "sprita" somliga saker en gång i veckan i samband med dammtorkningen. Tänk alla handtag, strömbrytare et cetera. Örk. Och synnerhet i förkylningstider.



Natti natti.

2008-09-25 @ 02:11:50
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: mum

ska genast torka av telefonerna och tangentbordet...sånt tänker man inte på alltid eller hur ...pussss

2008-09-25 @ 07:29:08
Postat av: Lillasyster

Mamma det e bra det :D Puss puss!

2008-09-25 @ 11:02:30

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0