Hjälp!

Det var en svartklädd man som försökte bryta sig in! Hehe kke inte riktigt. Sambon glömde säga att sotaren skulle komma idag. Han knackade på massa ggr innan jag fick på mig min rosa? mjukisdress, galet hår och släppte in honom.

Inatt pratade sambon i sömnen IGEN! han e en tjötröv t.o.m. när han sover :D



- Oink?
- Va?
- Rosa!
- Vadå rosa?
- Det e väldans vad väggarna e rosa!
- ???? 

En stund senare

- E det kattdjur?
- Va?
- Eller e det hunddjur?
- Vadå?
- E det katt eller hunddjur?
- Vart???
- På höger sida!
- Här finns inga katter eller hundar här.
- Bra! (somnar om)

Pratar ni sömnen ngn gång?

Nee nu ska jag dricka kaffe och kolla mail!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, han e så rolig! Jag tafsar mer än pratar...har fått en del smällar av lillasyrran när vi har delat säng...och ja, tafsat i sömnen alltså!!

2008-09-02 @ 15:05:28
Postat av: storasyster

oj, inte meningen att va anonym-det var jag, storasyster!

2008-09-02 @ 15:11:26
Postat av: Lillasyster

Heheee undrade vem det va! :D Ahh han tjötar o du tafsar! Pest eller kolera typ!

2008-09-02 @ 15:19:20

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0