Hos mum!

Hallå allihopa! Japp vi e två som bloggar storasyster OCH Lillasyster :D Hehe!

Nu är jag hos mamma och sen kommer storasyster hit, så blir det lite vin, spel och prat.

Igår var det en padda som simmade runt i Luddes vattenskål utanför dörren, haha snacka om jag blev förvånad, sen fixade jag en större pool för den att simma runt i. Glömde ta med kamera sladden, så bilder får ni se imon.

Idag gick jag upp halv åtta, hör och häpna! Skulle få skjuts av sambon så jag va tvungen att gå upp i tid. Dom skulle till landet och basta. Sen hade jag lovat att göra plättar till frukost med! *gäsp*

Vad har ni för Er då? Ska ni hitta på ngt kul i helgen?

Senare tänkte jag tona håret, men inte svart som syster! Fast det e konstigt, färgerna stämmer ju aldrig. Nu tonar jag, men när jag gick från blond till mörkhårig färgade jag håret. Det skulle bli brunt, men blev nästan svart! Så nu tonar jag i mkt ljusare färger och hoppas att färgen ska blekas med tiden. Jag vill helst slippa göra slingor, det sliter så!

Japp hörs snart!


Kommentarer
Postat av: storasyster

Jag vill se paddan!! Puss

2008-09-30 @ 08:23:23

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0