Jobb!

Hej alla glada!

Ska börja städa här hemma nu, haft en liten svacka! Men nu måste jag sätta igång.

Har ni haft en bra helg?

Måndag och åter igen inget jobb! Har ni ngt tips på bra arbets sidor får ni gärna tipsa om det! Platsbanken kollar jag flera ggr per dag! Monster hade inte mkt att erbjuda.



Jag börjar må riktigt dåligt av att gå hemma nu, jag har aldrig varit arbetslös innan. T.o.m. min handledare på Arbetsförmedlingen tyckte det var konstigt att jag inte fått ngt jobb, med tanke på mina breda kunskaper, bagare/konditor, textil design, hotell och restaurang!

Jag fick inte ens jobb på Coop där jag bor! Mitt CV e bra!

Vad händer?

Nee nu ska jag städa, förlåt att jag gnäller!

Kram på Er!



Kommentarer
Postat av: megasyster

Mitt råd är att du kontaktar de företag du är intresserad av att jobba på. Ring helt enkelt och kolla om de behöver någon. Se till att du talar med den som har hand om anställningarna bara! Alternativt att du kollar in företagens hemsidor. Där brukar det stå om de söker folk. Det är så jag har fått jobb iallafall. Det blir en del samtal, men det finns chans att man ringer precis när de söker folk så slipper de lägga ut annons! Du kan också gå runt till företagen direkt och lämna över din cv. Good luck!

2008-09-01 @ 16:09:54
Postat av: Lillasyster

Jo....jag vet! Men då ska man våga oxå....blivit lite feg sen jag vart hemma :O Men bra tips! ses snart! Puss!

2008-09-01 @ 17:04:47
Postat av: megasyster

Sluta fega! Börja jobba! Du är grym. Det är bara till att inse!!! Jag vet att du fixar det!

2008-09-01 @ 22:02:57
Postat av: Lillasyster

Haha....ja mamma :D Ska försöka tuffa till mig lite mer! Men inte nu, ska till min megasyster ju! Hehe syns imon, puss!

2008-09-02 @ 09:26:11

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0