Konstigheter nattetid...

Somnade vid 23.30 igår, och vaknade vid 4 igen. Helt kolsvart ute, och nån enstaka granne mittemot har tänt i sitt kök. Hörde någon bröta utanför...Hoppas inte det var källarinbrott igen. Sist tog idioten min Teliasäck ( jättebra att lägga sina brottsbyten i ) som innehöll mina favoritsommarkläder :(
Det e allt lite läskigt om natten! Men sen kommer den vackra soluppgången! Så sen kl 4 har jag vart vaken, och sitter å målar det sista på min tavla. Har inte målat på några veckor. Slutresultatet kommer senare idag!
Åh, kommer vara helt knäpp sen, när jag sovit så lite. Mycket konstnärsaktigt!



Storasyster

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

oj du har inte sovit mycket inatt. Men jag vet ibland blir det så bara.



tack för titten in i min blogg, du är så välkommen tillbaks

2008-09-21 @ 08:18:02
URL: http://enbart.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0