Kraftdjur!

Ett tips från www.kirkemandragora.blogg.se/ gjorde att jag blev intresserad av att göra en så kallad trumresa. Jag fixade en skiva som heter "Sacred Earth Drums" med olika spår att lyssna på medans jag ligger mörkt och bekvämt! Man ska sedan gå in i en slags trans (?) som ska visa dig ditt totem/kraft djur! Spännande va?

Annars så sov jag jättedåligt inatt eller somnade inte helt enkelt, förrens 0400 i morse *gäsp*

Japp japp.....igår hände inte så mkt! Plocka iordning, tränade, såg på film och gick på en kvälls promenad, man får passa på medans kvällarna e milda :)

Jag såg filmen "Felon" som både jag och sambon tyckte va bra!


Under ett inbrott där hans familj hotas till livet, dödar en man inkräktaren och döms till fängelse. Det blir en kamp för överlevnad, där inte bara andra fångar är hotet. En korrupt fängelsevakt tar till alla medel för att bibehålla sin makt och ordning.







Kommentarer
Postat av: mum

låter spännande, ska oxå testa

2008-09-09 @ 13:35:24
Postat av: Lillasyster

Ja gör det....vet inte om den cd:n funkar....man ska ju ligga i 20 min och spåren på skivan e bara i 8 min typ

2008-09-09 @ 13:36:37
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Tittar på ditt svar här Lillasyster ... är den bara på 8 minuter? Får väl loopa den då!



Tack för omnämningen och länken! ; ) Jag ser verkligen fram emot din upplevelse!

2008-09-09 @ 16:55:26
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: megasyster

Tror jag har nån cd med trumresa i gömmorna! Ska kolla i såna fall kan ni få låna den;)

2008-09-10 @ 14:19:39
Postat av: Lillasyster

Jasså?! Va bra! Hoppas det e bra med er...saknar er :D Puss!

2008-09-10 @ 19:25:53

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0