Ljusterapi!

Känner ingen direkt skillnad efter första besöket, eller jo, jag känner lite mera hopp inför hösten. Ska gå dit 2 ggr/vecka närmaste tiden och sen nån gång då och då.
Tackar min läkare som har koll på att detta stället finns!

Tänk hur många som inte har en aning och som verkligen behöver den hjälpen, och så har den här underbara ängeln Arja haft sin verksamhet sen 2004!

Hon utbildar sig dessutom till EQ-painting coach ( Transformationsmåleri, som helt enkelt ska hjälpa en fri från stress, konflikter etc. ) och jag ska vara en av hennes hjälpredor ( ev ska syrran å mum åxå vara med ) för att hon ska få sin behörighet!

Mot ljusare tider i mörkret! Hihi!




Storasyster

Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Härligt att du går på ljusterapi! Det är faktiskt himla skönt och effektivt.



Och transformationsmåleri har jag aldrig hört talas om! Verkar himla spännande! : )

2008-09-25 @ 15:35:45
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0