Lördag!

Japp så va det lördag igen! Inget planerat här!

Vad ska ni göra?

Igår klämde jag och älsklingen ur det sista av sommaren och åt färska räkor och drack varsin jordgubb-lime cider! Vi kollade på filmen jag tipsade om igår,
Young@heart OMG såååå bra. Jag skrattade, grät, skrattade, grät!

Vaknade klockan 10 i morse, har inte hunnit göra så mkt mer än att äta frukost och kolla på Mumin. Jag vet jag e så barnslig, men jag har älskat Mumin sen jag var liten. Vi har t.o.m. kex i form av alla mumin figurerna hemma! Haha!




Kom igen erkänn! Du har oxå ngn barnslig last? Eller?!

Nee nu ska jag fixa lite innan killens kompisar kommer!

C u later!



Kommentarer
Postat av: storasyster

Barnslig last? Kan inte komma på nåt...kanske att jag e barnsligt förtjust i allt som glittrar. Hade det inte ansetts galet, så hade jag nog haft glitter makeup varje dag!

2008-09-13 @ 15:16:58
Postat av: Lillasyster

Haha....drag queen där :D



Eller pimp kke? :P

2008-09-13 @ 15:21:53

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0