Måndag!

Idag vaknade jag inte, trots att klockan ringde och sambon pratade med mig! Måste varit helt slut, haft en del att tänka på! Men till hänsyn av andra tar jag inte upp det här :)

Gick upp vid tio och förberedde köket och dörrar för målning, sen va vi iväg och handlade mat!

Nu sitter jag och knattrar här och dricker en kopp te "Himlagott". Nästan lika god som "Lust och fägring" som jag har tipsat om innan. Löste e faktiskt snäppet godare än påste.


    


Btw dagcremen från Ldb och sprayet från Got2b var helt klart bra och prisvärda! Ett stort plus till sprayet som luktar så gott.







Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Å jag älskar båda teerna! Himla goda!

2008-09-23 @ 01:54:29
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0