Mys Måndag!

Hallå där!

Vad har ni för Er? ;D

I morse snoozade jag en timma, sen iväg till stan för ljusterapi! Tyvärr blev det inställt, men vi shoppade lite smått istället! Lite underkläder och en tröja blev det för min del! På väg hem blev vi nerdränkta av världens regnskur, alltså in på kroppen, fy! Tur att Storasyster kunde torktumla våra kläder *puh*



Sen åkte vi hem till Storasyster, jag och mum för att hälsa på bebbarna! Vi fick på dom sele och va ute en sväng med dom. Zingo kutade runt och hade jättekul, medans Cezar mest var rädd, frusen och ville sitta innanför min jacka!

Nu e jag hemma igen och har slingat håret, blev ingen jätteskillnad, men lite syns det nog :S

Japp det var alles, nu ska jag nanna snart, mkt att göra imon med!

Puss!



Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0