Produkter!

REBECKA ÖGONBRYN OCH FRANS FÄRG

Ögonfrans/Ögonbrynsfärg Rebeck

Man får med en tub creme och väteperoxid som man blandar ut i en liten plastbytta! Den lilla "pinnen" man blandar ut och applicerar färgen med fungerar bra på brynen men på fransarna hade det nog varit bättre med en fransborste. Det får sitta i önskad tid. Jag hade brun färg så den fick sitta i maxtiden, om du väljer svart får du nog hålla lite mer koll. Men resultatet blev faktiskt över förväntan, klart värt pengarna! Fint resultat! Obs! Glöm ej att applicera fet salva där du inte vill ha färgen, jag anv. vaselin.

POÄNG: 4/5 (skulle fått full pott om man hade fått med en fransborste!)


LOREAL STUDIO CURL POWER




Ska ta fram lockarna om man har självfall/lockigt hår, separera och motverka "frizzighet". Ja det blir ju inget "småhår" som sticker ut, lockarna tas fram aningen bättre. Jag testade att sova med ett par trulsar i håret och dom blev lockiga med stort L i stil med den föräldralösa lilla Annie. Den är OK! men inte mkt mer än så.

POÄNG: 3/5




En bild på Annie om ni inte vet vem jag syftade på :D Lockigt va?



Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0