Resa

Resa e kul, men själva vägen från a-b gillar jag inte! Flyg e ok, då får man sväva uppe i det blå och kolla på molnen nedanför, dom e så mysigt fluffiga!
Buss i långa sträckor får mig illamående och uttråkad! Då e tåg bättre om man nu måste välja. Lite luftigare på nåt vis.
Värst e när man hamnar bredvid nån hemsk resenär som ska babbla när man inte känner för det själv...Bäst e det när man lyckas somna och vips e man framme...dock med nackspärr och dreggel på hakan.

Tack och lov får jag trevligt sällskap imon, mutti å lillasyster! Då går resan fortare! Har inhandlat en Hänt tidning med...Skvaller e ett måste! Det blir en blixtvisit i Sthlm, så vi hörs snart igen kära läsare!

Ha det gott, och glöm inte att kommentera våra inlägg - gamla som nya! Hehe...hjärntvätt e mitt nästa drag...Kommentera...eller hypnos kanske? Slappna av i hela kroppen, tänk att du e på din trygga, varma plats...skriv ner dina tankar... på våran blogg...och gör det ofta...

Haha, det e roligt med kommentarer eller hur! Nu ska jag inte tjata på ett tag, promise! ( Märker ju att ni e trotsiga! och att tjat inte hjälper :)




Kommentarer
Postat av: summer

konstigt att det verkar på mig???!!! Hypnos på nätet... weird!!!!

2008-09-04 @ 21:32:01

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0