Soligt!

Vilket fint väder det har varit idag! Målade lite, senare åkte vi till en stor gräsmatta och kastade frisbee, jag killen och hans kompis! Vi avslutade dagen med kulglass.

När jag hämtade ut pengar såg jag att lönen hade kommit in från "sommar" jobbet! Det var alldeles för LITE, fasen också måste ringa dom imorgon för att reda ut det! Varför ska sånt alltid krångla? Kanske borde feng shui:a mitt hem, speciellt på penga/jobb delen då haha *Gaah* :D






Nu ska jag kolla upp lite kattfakta åt syster och sen Betapeta lite!

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Tina

Klart att ni ska vara med och tävla båda två men... ja jag tror nog jag måste tvinga er att lägga ut länken TVÅ gånger då hihi. ;0)

2008-09-25 @ 21:14:58
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

jaaa dom va så sjukt roliga :)

2008-09-26 @ 09:50:04
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0