Sorry!

Skriver lite dåligt här! Men jag har varit upptagen :)

Igår övningskörde jag, fått till det mkt bättre med starta, bromsa, starta, växla nu, tredje gången gillt hehe!

Sen målade vi köket i en färg som heter egg eller eggshell dream, så fin färg! Ska börja med andra lagret idag och se om jag orkar börja med listerna, antagligen inte haha!

Vad har ni för Er då?


Måste tipsa om en grymt bra skiva! Ne-Yo "Year of the gentleman" Fixa, säger jag bara :D


Här kommer en av låtarna!

Miss Independant!







 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu sticker jag till Bokmässan - under tiden kan du tävla om en värmande vän i sängen hos mig. Ha det så gott så ses vi på måndag!

2008-09-24 @ 16:29:36
URL: http://www.charlotte.nu

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0