Tjena!

Sorry för dålig uppdatering! Har känt mig lite krasslig!

Igår var en fullspäckad dag!

Övningskörde, bara för att det gick bra, blev killen övermodig och tvingade ut mig på en utfart, fick kärringstopp inte mindre än tre ggr och massa bilar bakom som stod o väntade, sedan kom jag ut på vägen, körde upp på en kant och tyckte sedan att det var min tur att köra åt höger i stället för bilen som kom åt vänster! Tack för handbromsen! Det var andra gången jag ens satt bakom ratten och ANNARS gick det bra haha! Så nu ska vi öva på att stanna, köra, bromsa minst tio ggr till! :D



Sen va jag hos Arb. förmedlingen, inget nytt där, ska skriva in mig på deras nätsida med mitt CV bara!

Sen åt vi lunch, maten va okej! Inget ställe vi äter på igen tror jag!

Sen till secondhand butiken där jag fyndade en liten tavla och världens coolaste helkroppsspegel, med stjärnor etsade i spegeln och lampor som lyser upp den! Får ta bilder sen! Jag e kär!

Sen hem och baka paj och iväg till storasyster för en jättetrevlig kväll!

Nu ska jag försöka kurera mig! Hörs lite senare!

Kram


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0