Tjolahopp!

I´m back! Kollat lite i Illustrator, och eftersom jag inte behärskar programmet än, blev det mest en massa svordomar...får öva lite till innan jag lägger upp nån bild.

Skönt väder det e ute...fast  jag har mest vart inomhus. Tränade en timme. Roligt att det börjar ge effekt. Jag å lillasyster  bröt arm i fredags-och vi var nästan jämnstarka nu! Wihiiee! Fast vänsterarmen fick hon ner lika brutalt som vanligt..

Jag säger bara, Beach 2009...då ska jag ha en riktig fitnesskropp!

Ska återgå till Illustrator nu..
Kram


Kommentarer
Postat av: Tina

Skaffa en Wii Fit den funkar faktiskt. Skitroligt samtidigt som man blir tränad.

Inte som på gym såklart men bättre än ingenting och yogaövningarna ger resultat. :0)

2008-09-01 @ 19:14:40
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: megasyster

Ska bli kul att se vad du hittar på!:D

2008-09-01 @ 22:04:30

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0