Trötter!

Idag har det inte gått i många knop. Va ute o promerade, sen köpte vi ett häfte med massa rabatter! En rabattkupong är hos optikern som jag ska utnyttja, måste ha nya glasögon! En annan va hos färgaffären så vi tjänade 1600 på det och har färg till hela huset nu, yes! Så imon ska jag börja med köket, tänkte jag!

Men vilka glasögon ska man satsa på?! Förslag? Tänkte ngt sånt här kke!





Ludde e kinkig och e som ett plåster på mig, i hopp om att jag ska ge honom mat. Dieten verkar vara lite jobbig för honom, men han måste gå ner i vikt! Jag plågas lika mkt som han, jobbigt att inte kunna göra honom glad och bara ge honom mat! För Er som kikar in för första gången, Ludde e min älskade 13 åriga kattkille! Känner mig skuldmedveten som lät honom bli så stor men man blir faktiskt lite "hemmablind" i mina ögon ser han normalstor ut ju! Men som de kunniga sa, han ser väldigt välmående ut för sin ålder, bara lite...ehh tjock haha!


Har ni djur?

Jag går och dagdrömmer om att skaffa hund igen, vi får se, det kanske inte blir en dröm så länge till ;D Funderar starkt på en långhårig schäfer, men jag måste läsa på lite innan och se om det e en hund för oss!







Kommentarer
Postat av: storasyster

A, såna e snygga!Behöver åxå ett par...puss, hörs imon!!

2008-09-16 @ 22:18:50
Postat av: mum

Ja det är mycket att tänka på innan man skaffar en hund! liten, mellan, stor? tex. vilken ras, vilket kön osv...osv... pussss och kraaamm!!!

2008-09-17 @ 08:38:56
Postat av: jojo

det är mycket jobb men en hund så bäst att läsa om den

!

2011-12-08 @ 15:02:47
Postat av: Anonym

det är mycket jobb med en hund. särskit en SCHÄFER så det är bäst att läsa på och se om hunden prickar rätt i familjen men lycka till :)

2011-12-15 @ 16:22:44

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0