Uppdatering!

Hej snyggingar!

Själva tågresan va ju inte den bästa, men när vi väl va framme var det jättekul. Vi umgicks med lillen och syster och hennes sambo. Middag, bilder, sen innan vi åkte gick vi till ett litet mini barnens zoo 5 min ifrån systern. Lyxigt att ha det så nära när man har barn. Jag klappade världens sötaste gris, hon njöt som bara den, funderade starkt på att ta hem henne, men hur skulle man förklara det på tåget? ;P



Igår fyndade jag massa, bilderna finns ju i förra inlägget! Jag älskar mina nya designer champagne glas, måste ju ha ngt att skåla med på söndag! Då e det ju två års dag med sambon :D

Vad har ni haft för Er då?

Nee nu måste jag packa ihop lite, ska till simhallen med världens bästa mammi :D Syns i böljorna blå!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Tina

sv: Den snedskurna borsten använder man till ögonbrynen inte för ögonskugga, eller ja... visst kan man det men det är inte det den är till för så jag använder den bara till ögonbrynen hihi.



Men det var en jättebra idé det där att visa hur och till vad man använder olika borstar. Jag får nog göra ett sånt inlägg nästa gång jag är ledig och har lite extra tid. :0D

2008-09-06 @ 22:32:38
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Tina

Glömde säga...

JAG ÄLSKAR GRISAR!! nöff nöff

2008-09-06 @ 22:33:30
URL: http://beleza.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0