Jobb

Det var lite mer att göra idag, men mycket dötid åxå. Fast det var ändå kul, jag å min bästis - lookalike tjötar å skrattar halva tiden. Tänk om alla arbetskompisar var så, på alla arbetsplatser.
Måste ändå börja tänka ut vad jag vill jobba med...Trots mina 35 år har jag ingen aning. Jobbet e halva ens dag, så att man trivs e sååå viktigt!
Tränade idag med, gött! En liten tid framöver blir det nog bara 1gång/vecka, men så fort jag har frikort igen så ska jag gå minst 2ggr/v. Får hoppa upp på Crosstrainern här hemma så länge.

Ni får ursäkta att jag bloggar om vardan så mycket...men det kommer, precis som i förhållanden, en vardag i bloggandet med ;)



Storasyster

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Haha blogg vardag...visst blir det så! Nu får vi hotta upp oss lite...ehh imon....trötter och top Model börjar nu!

2008-09-11 @ 19:59:43
Postat av: storasyster

haha, hotta upp och glamma till oss, och bloggen!En annan dag ja! ;)

2008-09-11 @ 20:02:20

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0