Mitt hår...

Flängde på stan en stund idag, köpte lite kattsaker, och hårfärg - till mig! Moccabrunt, men det kommer ju bara bli brunt...Kanske kommer bild sen. Min privata frisör ska toppa mitt hår imon med! Det behövs kan jag lova!

Min frisör ja...hehe, lillasyrran såklart! Just nu e mitt hår på utväxt, det har vart lite kortare klippt ett tag. Förut gick jag till frisören, men det var massa år sen. Senast jag var hos en frisör, var det för en paniktoppning, haha! Jag ville verkligen klippa mig, men inga frisörer i närheten hade några lediga tider. Då såg jag en skylt, klippning 99:-
Jag gick in till Solariet / frisörsalongen och bad om toppning. Han gjorde det superfort och superbra! Salongen e dock främst en herrsalong i lite tacky stil, haha. Massa blått och silver i inredningen.
Nöjd var jag iallafall! Avskyr att sitta still länge! Felet med sis e att hon e för petig och emellanåt lite våldsam. Haha!

För 10 år sedan var jag å en kompis hårmodeller. Vi fick håret färgat och sedan klippt på scen av några franska frisörer. Färgerna var så fina ( 3 olika nyanser ) - tyvärr syns det inte på bilden...frisyren var också så himla skön!
Make-up artisten borde fått sparken...Kolla in min mun!!? Dom som valde våra kläder borde också fått sparken, haha. Eller var det så illa 1998?!
Roligt hade vi ändå!!! Showen blev försenad, vi missade bussen, så dom beställde en vit limo in till stan åt oss. Det var tider det! :)


Bilderna e under all kritik egentligen, men ni ser det stora hela...

Storasyster

Kommentarer
Postat av: mum

jag kommer ihåg frisyren och färgen, den var jättefin...

2008-09-27 @ 08:24:26

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0