Panikstäda och pensionärsliv!

Imon blir det att panikstäda igen, för mutti och lillskrutten kommer förbi. Middag får det bli med. Min mumsiga lasagne eller nudlar med kycklingwok? Hm, nåt av det blir det...
Dagarna går så fort nu..eller e det för att jag latar mig tills 11, jobbar ett par timmar, kommer hem, slumrar till i soffan nån timme, vaknar, äter och vips e det kväll igen. Känner mig som en pensionär...eller nä, t.om pensionärer e mer aktiva. Får skärpa mig, eller så tar jag igen allt i nästa liv ;)
Hur ser era dagar, kvällar ut? Gör ni massa kul, eller sitter framför datorn / tv:n som mig?


Panikstäda och se glad ut! Alltid  i höga klackar, eller hur!? ;)

Storasyster

Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0