Bästkusten

Nu e vi tillbaka till Bästkusten igen! Tiden med megasyster och familj gick alldelles för fort, saknar dom redan! Vi gullade mest med våran systerson, gick på promenad, kollade på foton från deras Japan resa. Systers sambo gillar att fotografera, hehe...Många kort blev det! Dom gav mig inspiration att skapa mig en egen liten japansk hörna här hemma. Fast det får bli ett senare projekt!

Tågresan gick alldelles för långsamt! 5h, speciellt för en rastlös typ som mig, med ett stort nikotinberoende var smått plågsamt! Vi hade bokat plats i kupé, men hamnade helt omkringspritt i den...stackars mum hamnade bredvid en gammal man som tjötade hål i huvudet på henne...och som sa att han älskade henne och undrade hur mycket hon kostade för han ville dessutom köpa henne. Hon kostar solen, månen och stjärnorna sa jag! Gubben hade inte råd! Hah!
Hemvägen var värre! Kupén var fylld av folk hela tiden, fattar inte varför. Det fanns 2 vagnar för folk som inte hade platsbiljett, ändå skulle dom knö med oss. Jag å lillasyrran gav dom elaka blickar...haha, men vad hjälpte det?!

Hur kommer det sig att man e helt slut efter resor? Man sitter och gör ingenting, och blir sååå trött.


Alla skulle behöva en Japansk lugn plats ;)

STORASYSTER

Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Men hjälp vilken tågresa! Borta bra men hemma bäst. Som man säger. ; )

2008-09-05 @ 20:16:06
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Tina

Oj oj ingen trevlig resa då? :0p

2008-09-05 @ 21:16:24
URL: http://beleza.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0