Ljusterapi!

Sjukt trött var jag idag, och typiskt nog har jag tvätt-tid åxå. På väg därifrån mötte jag en av mina grannar, som sa att hon hade nåt åt mig. Haha, kvinnan e runt 70 år, och en liten pladderapa! Fick snällt stå och lyssna på allt möjligt i kanske en halvtimma och svimmade nästan av värmeslag. Innan jag gick tillbaka till min svala (kalla?) lägenhet fick jag en kvarting vodka! Haha! Hon hade köpt den på sin senaste resa i forna Jugoslavien.
Ska spara den till nåt särskilt tillfälle...

Nästa torsdag ska jag på min första ljusterapi timme! Det e superbilligt; 50:- / gång för sjukskrivna. 100:- eller om det e 150:- för resten. Deras sida verkar inte vara uppdaterad.  Men det går att köpa ett 10 kort, kostar bara 500:- !
Med tanke på hur få ställen det finns ( i Götet ) + att Sahlgrenska la ner sin ljusterapi så e det grymt billigt! Hoppas det hjälper åxå!
Dessutom ska det vara bra mot rynkor, acne, eksem etc.



Storasyster

Kommentarer
Postat av: mum

Håller tummarna! Ska prova på det själv! Kraaamm

2008-09-20 @ 07:24:08
Postat av: Natalie B

Får vem som helst som är sjukskriven gå på det?

Kanske borde tipsa min syster om det isåfall.

2008-09-20 @ 11:29:11
URL: http://natalieb.blogg.se/
Postat av: Hans

Ljusterapi är fantastiskt skulle inte klara mig igenom vintern längre utan det. Byggde mig en egen dock med 12 stycken 36 W full-ljuslysrör. Det gav väldigt fint ljusflöde riktigt prisvärt :-D



Det var kul att du länklade till vår uppslagssida om ljusterapi. Jag funderar på att komplettera vårt material om ljusterapi även med en guide över hur man bygger en själv.



Stort lycka till med din blogg! Jag ska titta igenom den mer senare. Passar den in någonstans så ska jag lägga till en "Nyfiken vital rekommenderar" på en passande sida med bra av dagliga besökare.

2008-09-20 @ 20:50:07
Postat av: storasyster

Hans, tack för besöket!Ser fram emot guiden över hur man bygger en egen anordning!Hoppas också att ljusterapin funkar på mig! :)

2008-09-20 @ 21:13:43

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0