Drömmar

Trumresor? Ännu en sak som måste testas på senare. Låter spännande!

Jag har haft 2 nätter med dålig sömn, skyller frånvaron av bloggandet på det...Lillasyster hotade att ta över bloggen, så man får väl skärpa sig ;)
Jag har startat min rehab nu, och det e det som gjort mig lite nervig dom senaste dagarna. Träffa nytt folk, lära sig massa nytt, åh - det e läskigt. Igår kändes det hemskt, men bättre idag! E på ett litet pasta-ställe, och ägarna e jättegoa, så det ska väl gå bra! Det e trots allt rehab, så jag måste lära mig att inte ta allt så allvarligt. Ingen kan allt på en gång...Mamma å systrarna e så söta också, som alltid stöttar en och får mig på bättre tankar! Tack!

Fick också höra från min läkare att det finns ett ställe i stan, där dom har ljusterapi! Berättar mer sen när jag testat på det. Det går framåt!!

Vad mer? Mardrömmar hade jag inatt - Huh! Oftast e det personer som skadar mig...som trycker in sina händer in i min mage, min rygg och JÄKLAR vad ont det gör!
Inatt var det 3 tjejer som attackerade mig, bet och plågade mig. Vaknade helt livrädd.

Lyckades inte styra den inatt.
Emellanåt kan jag styra drömmarna...( Lucid dreaming, klardrömmar ) Favoriten e när jag hoppar ut genom fönstret och flyger! Bästa känslan ever!


Lucid dreaming


Sov sött sen, hoppas jag åxå gör det!

Natti
Storasyster




Kommentarer
Postat av: AMHL

Häftigt att du kan styra dina drömmar! Kraaam!!

2008-09-09 @ 20:40:41
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Usch vilka drömmar! Det är tur att du kan kontrollera dem när du behöver - det kan jag också göra. Prova trumresan och berätta sedan om du mötte något djur.

2008-09-09 @ 22:47:58
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Usch det e jobbigt att sova dåligt! Hoppas du fick sova inatt då :D Puss puss

2008-09-10 @ 09:35:01
Postat av: Tina

Jag brukar också kunna styra mina drömmar men oftast får jag mig själv att vakna när jag drömmer mardrömmar. :0)

2008-09-10 @ 10:04:07
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: storasyster

Inatt sov jag bättre, rs vaknade varannan timme som vanligt-men inga mardrömmar:)

2008-09-10 @ 15:23:27

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0