Bättre idag?

Hej!

Dagen gick ju åt h_lvete igår, fick städat och tvättat iaf.

Men spisen fungerade inte så måste köpa en helt ny, trots att vi hade tänkt vänta med det tills vi bygger om här hemma suck, så nu har vi TVÅ trasiga spisar att slänga och jag gjorde rent den ny/gamla i flera timmar i onödan.

Sen skulle sambon provköra eu mopeden och då har batteriet laddat ur, eftersom den stått för länge! Så nu får vi se om vi får den att fungera igen....GAAAAH!

Vaknade sex i morse, men somnade om i soffan och solen lyser utanför men har ingen motivation att gå ut, allt känns bara blääää just nu och jag orkar inte ta tag i allt som jag borde göra :(

Vet att jag e gnällig nu....men va f_n kan inte allt bara funka ngn j_vla gång?????








Kommentarer
Postat av: storasyster

Trist när allt går fel, men nu e det en ny dag-ut i solen med dig! Puss

2009-04-02 @ 08:06:09
Postat av: lillasyster

tack...puss puss

2009-04-02 @ 16:33:40

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0