Latmask

E riktigt hängig idag...jag har aldrig varit så sjuk som jag varit i år. Förkylningarna avlöser varandra - tack vare småkidsen jag jobbar bland. Grönsnoriga näsor, bacilluskor överallt, usch å fy! Snörvel!

Tänker ju alltid att jag ska börja träna igen, men nu så kan jag skylla på min hälsa. Crosstrainern som står här, har inte blivit använd på ett tag om man säger så...Igår ringde kompisen och frågade om det var ok om han kunde ta tillbaka den - jag har bara lånat den - och jag tänkte Åh nej, fan vad synd att han vill ha tillbaks den! Sen erkände jag för mig själv att nä, jag använder den ju inte ens. Varför e det så, att det man inte får - VILL man bara ha!

Jaja, det var kul så länge det varade, och en bra klädhängare var den där crosstrainern med :)

Grattis på födelsedagen lillasysters sambo får vi säga med, nu går det bara utföööör, hehe! Det e bara att gilla läget ;)





Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0