Påsken är här...

Japp nu är det skärtorsdag och min pappas födelsedag! Grattis pappa :)

Påskpyntet är klart, godiset är köpt och idag så ska jag köpa ingredienserna till en påsktårta,den kommer bli annorlunda men säkert jättegod! Kan inte avslöja ngt för mamsen ville bli överraskad.

På lördag firar vi påsk hemma hos mamma. Storasyster,sambon,sambons mamma och våran morbror kommer med.

Ska bli jättemysigt!





Idag började jag dagen med en halvtimmas promenad, blev helt svettig, gick snabbare än blixten, haha!

Nu sitter jag med en sockerfri latte och klämde i mig en halv banan, får se om det blir lite styrketräning idag med.

Igår strök jag för glatta livet, hade tvättat vårat nya sofföverdrag så nu matchar äntligen soffan med fotöljen, blev kanon, nu ska bara vardagsrummet målas med.

Som ni hör så finns det alltid ngt att göra trots arbetsbrist :) Men snart ska jag jobba lite igen på min gamla arbetsplats, bättre än inget och till sommaren lär det ju garanterat finnas att göra!

Vad har ni för er då?

Kramen





Kommentarer
Postat av: mum

du har sån energi!!! jag har bara promenerat 45 min i skogen och påskpyntat lite o dammsugit lite och diskat pyttelite... pusss

2009-04-09 @ 18:01:21
Postat av: storasyster

Här tvättas det för fullt...tjoho, kan man ha roligare på en skärtorsdag?!

2009-04-09 @ 18:40:42

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0