Söndag!

Hellu!

Har haft en jättebra helg :)

Ni då?

I fredags firade jag sambon, han fyllde år! Han fick en råsaftscentrifug och en amerikansk fotbolls tårta (plus några bakelser) som jag gjorde åt honom :)


         


Igår åkte jag till mami, vi gick till ett naturreservat, alldeles vid havet, det var så vackert! Vi var ute och gick (och fikade) i tre timmar. En mil gick vi sammanlagt, med stopp lite här och där. Sen pysslade vi om oss själva med ansiktsmask, fotbad osv när vi kom hem igen.

Idag har jag inte gjort så mkt, skänkte skor till Stadsmissionen och kollade i affärer, fick köpt ett fransk manikyr set från Viva la diva

Skriver snart igen, skulle bara göra en liten update!


Btw vi köpte en helt ny spis, I love it!



Kramen




Kommentarer
Postat av: storasyster

Cool tårta! Imponerad! Puss

2009-04-05 @ 19:29:26
Postat av: Lillasyster

Hehe tack :D Svårt att göra saker i vårt lilla kök med....låg marsipan o disk överallt haha! Puss!

2009-04-05 @ 19:45:15

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0