Sötsugen!

Varför har jag inga kakor hemma nu när jag e så sugen på det?! Eller godis, choklad eller glass? MMM, vad gott det hade varit nu! Emellanåt blir jag riktigt sugen på sött...kanske borde bunkra upp i skafferiet som personerna i Skippers program Du är vad du äter.
Smockfullt med gottesaker! Jag brukar slänga ner en chokladbit eller köpa en godispåse då och då, men fasiken vad smart att verkligen BUNKRA upp och alltid ha sånt hemma! Varför har jag inte det nu när jag e suuugen!!!



Är fortfarande halvdassig, täppt, snorig och lite hostig. Måtte det gå över snart! Ska knapra på ett äpple och låtsas att det e choklad, lägga mig under täcket och kolla på tv.
Hoppas allt e bra med er! Ciao


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Mmm godis e gott :D



Har ätit både tårta o kaka idag!

2009-04-03 @ 17:51:23

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0